czwartek, 31 marca 2016

Kwiatkowy naszyjnik :)

Wiosna napawa radością a słońce dodaje energii. Ja w tym roku na rozpoczęcie wiosny zareagowałam sennością. Zrobiłam sobie ostatnio spacer w promieniach słońca...było bardzo fajnie, ale tylko trochę mi pomogło. Muszę przeczekać aż już codziennie będzie ciepło i nie będę musiała się martwić, że jak wyjdę rano z domu to za lekko się ubiorę :) 
A wy macie jakieś sprawdzone sposoby na senność? Poza zieloną herbatą i kawą...poranne ćwiczenia też nie wchodzą w grę bo przez cały ranek chodzę i wyglądam jak zombi :)

A dzisiaj kolejny kwiatek z mojej wiosennej kolekcji. Niebieski kolor zdecydowanie dodaje energii :)




Zapraszam was do mojego sklepu na Dawandzie :) Jeśli macie ochotę przygarnąć moje kwiatkowe naszyjniki to tam je znajdziecie :)

6 komentarzy:

  1. Super ta wiosenna kolekcja :) Ja dziś w Twoich pozytywnych niebieskich kolczykach paraduję od rana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kwiatuszek:) Ja Ci powiem, że z sennością nie walczę, po prostu sobie jest.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety mnie też łamie, poddaję się temu a później żałuję że straciłam dzień :(. Cudny Kwiatuszek

    OdpowiedzUsuń
  4. Przedwiośnie chyba nadal się nie skończyło, bo ja też jestem jak zombie i tylko ciągłe robienie czegoś mnie budzi. :D
    Naszyjnik wygląda prześlicznie! :D

    OdpowiedzUsuń