piątek, 5 lutego 2016

Wrzosowe gronka oraz facebook

Kochane bloggerki powoli do was wracam, a razem ze mną wraca filcowa biżuteria :) Nie było mnie trochę. Chociaż zaglądałam do was sporadycznie to nie zawsze komentowałam, ale podczytywałam. Teraz będzie mnie trochę więcej :) A przynajmniej postaram się częściej was odwiedzać i zostawiać po sobie ślad.

Pomiędzy planowaniem i działaniem porobiłam trochę biżuterii. Strasznie się stęskniłam za moim hobby :)
Na pierwszy plan idą filcowe gronka. To u mnie zupełna nowość. Może to zabrzmi samolubnie, ale jestem z nich strasznie dumna. Kolory fajnie ze sobą współgrają a całość układa się bardzo delikatnie pomimo większej ilości kulek.
Oceńcie same :)





No i zapraszam was na mojego facebooka! KLIK


Szykuję dla was facebook'ową rozdawajkę! Już niedługo będzie można otrzymać coś filcowego :)
Zapraszam was serdecznie!

8 komentarzy:

  1. Rzeczywiście ślicznie się układają i wyglądają lekko. Bardzo udane korale:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie dobierasz kolorki, podoba mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kompozycja, fajne połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie skomponowane kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super naszyjnik bardzo podoba mi się takie połączenie : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory dobrane bardzo dobrze. Wszystko pasuje idealnie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń