poniedziałek, 8 lutego 2016

Rozdanie!

Kochane bloggerki, chciałam was serdecznie zaprosić na rozdanie!
Już dawno nie było u mnie cukierasów :)


Zacznę od warunków wzięcia udziału w zabawie:

- Polub J and A na facebooku KLIK
- Dodaj podlinkowany baner u siebie na blogu (jeśli posiadasz bloga)
- Napisz komentarz pod tym postem z chęcią wzięcia udziału w zabawie
- Jeśli nie masz bloga nie musisz zostawiać tu komentarza. Wystarczy, że polubisz mnie na facebooku :)
- Wysyłka tylko na terenie Polski (poza osobami zza granicy, które często mnie odwiedzają)

Zabawa trwa do 10.03 po tym czasie wyłonię zwycięzce!

A co jest do wygrania? 
Naszyjnik z trzech filcowych kulek widoczny na zdjęciach w wybranym przez zwycięzce kolorze :) 
Taki naszyjnik można zakładać i do zimowego ubioru i nawet do letniego, ponieważ jest bardzo leciutki i delikatny.

Poniżej jeszcze dwa zdjęcia poglądowe naszyjnika.


*Naszyjnik na zdjęciach jest tylko poglądowy. Kolorystykę kulek wybiera zwycięzca.

Zapraszam was serdecznie!

19 komentarzy:

  1. Śliczny naszyjnik, przydałby mi się taki :D Z miłą chęcią zapisuję się na Candy, choć pierwsze osoby rzadko wygrywają, ale może los się do mnie uśmiechnie :D Banerek zamieszczony: http://evebellart.blogspot.com Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbuję szczęścia po raz kolejny. Mam od Ciebie taki piękny naszyjnik, ale grzech nie ustawić się w kolejce:)

    Na fb lubię jako: Happyafterblog Totylkoja
    Bannerek dałam w zakładce z rozdaniami: http://happyafterblog.blogspot.com/

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności, biorę udział oczywiście a banerek... o tu ----> Mój blog Ma i Bla przy okazji zapraszam do siebie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przygarnę tak śliczny naszyjnik:-) konta na FB nie mam ale banerek zabieram na swojego bloga: namalowane-inaczej.blogspot.com. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. chetnie spróbuję szczęścia , banerek na blogu wisi

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, zgłaszam się., Podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj,jak mozna to i ja sie przylacze do zabawy.Przepiekne rzeczy Tworzysz wiec tym bardziej szkoda by bylo nie skorzystac.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością biorę udział :) Baner umieszczam na moim blogu na www.niezchin.blogspot.com. Na fb likuje jako Nie z Chin :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej zgłaszam się :) Nie mam bloga, ale polubiłam na FB jako Mariola w. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny naszyjnik, długi taki jak lubię. Zgłaszam się do Twojej zabawy , banerek na blogu
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. taki naszyjnik to mi się przyda;) chętnie ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Naszyjniki noszę sporadycznie a ten podoba mi sie wyjątkowo. Konkretnie ten z obrazka. Ewentualnie zielenie też wchodzą w grę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział :) Polubiłam na fb.

    OdpowiedzUsuń
  15. naszyjnik cudny więc się skusiłam, obserwuję jako rudy włos, na fb Kasia S, zamieściłam też baner na blogu

    OdpowiedzUsuń