piątek, 12 lutego 2016

Marynarska tasiemka - marynarskie korale

Ahoj! Chciałoby się krzyknąć :)
Oj tak, marynarską tasiemkę dorwałam już jakiś czas temu :) Chciałam ją użyć w innej pracy, ale po prostu prosiła się do korali w marynarskich kolorach...i o to są...


Nie mogę przechodzić obojętnie obok takich pięknych tasiemek :)


Ciekawa jestem czy lubicie marynarskie zestawienie kolorów :)

Przypominam wam o moim rozdaniu KLIK
Może któraś z was przeoczyła a do wygrania jest filcowy naszyjnik w wybranym przez was kolorze :) Skusicie się?

Pozdrowionka!

Ps. Jeśli macie ochotę na takie korale to stoją już na Allegro, albo możecie pisać :)

11 komentarzy:

  1. fajnie wyglądają z taką tasiemką, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie te klimaty:-) naszyjnik mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tasiemka pasuje fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny naszyjnik. :D Tasiemka pasuje idealnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z marynarską tasiemką

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie to trio kolorystyczne. I rozumiem Cię, że nie możesz przejść obojętnie obok ciekawych tasiemek. Ja w księgarni i pasmanterii mogłabym wydać sporo pieniędzy:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne korale!:) Pięknie pasują te kulki do tasiemki. Po prostu super balans kolorów i piękna forma! Hihi, też mam słabość do tasiemek:)

    OdpowiedzUsuń