poniedziałek, 7 grudnia 2015

Skąd biorę inspiracje kolorystyczne...

Bywają chwile, że nawet się nie spodziewam pojawienia się jakiejś inspiracji. Przechadzam się między wieszakami w sklepie lub oglądam film a tu BUM! myślę sobie "takie korale muszę zrobić". Robię zdjęcie lub zrzut ekranu i mam :)
Jestem fanką serialu "Przyjaciele" i stamtąd chyba najwięcej trafiło mi się inspiracji :) Oglądam te odcinki w kółko i ciągle znajduję coś nowego...

Ostatnio powstały takie korale:



Delikatne i eleganckie. Trochę słodkie, ale w minimalistyczny sposób :)
A to mnie zainspirowało.


Dla przykładu inne korale zainspirowane serialową stylizacją.


Metodę zapisywania kolorystycznych pomysłów stosuję już od dawna. Jednym z pierwszych był sweter znaleziony zwyczajnie na wieszaku w sklepie.


TUTAJ znajdziecie mój pierwszy post, w którym pokazuję pierwszy komplet w tel kolorystyce :) To było w 2012 a ja wciąż je robię takie są ładne ;)

A wy czerpiecie inspiracje z otoczenia?

Pozdrowionka!

9 komentarzy:

  1. Śliczne :) twoje korale są super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne korale. Fajnie czerpiesz inspiracje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jak zwykle : ) Jak dla mnie drugie zestawienie kolorystyczne jest świetne, idealnie pasuje do większości stylizacji. Inspiracje. ... sama nie wiem, czasem przychodzą same z wielką łatwością a kiedy indziej bardzo ciężko : ( Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się jak dobierasz kolory, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorystyka korali bardzo ładna, szczególnie podobają mi się drugie. To prawda, że czasami połączenia zaskakują swoją harmonią. A widać to dopiero po ich zestawieniu obok siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje :), pięknie oddane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te korale inspirowane przyjaciółmi (tez lubie ten serial ;) ) mają bardzo ciekawą i fajna kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł z tymi snapshootami. Ja przeważnie sobie zestawiam różne kolory razem i wyobrażam sobie, jak to będzie:)
    W Przyjaciół jakoś się nie wciągnęłam, ale też mam takie ulubione seriale, które mogę wiele razy oglądać i zawsze coś nowego dostrzegam:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny pomysł! Ciągle mam problemy z dobieraniem do siebie kolorów. Chyba nadszedł czas na poszukiwanie inspiracji... :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://beadare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń