niedziela, 13 grudnia 2015

Jagodowe :)

Wybaczcie, że tak mało mnie ostatnio. Mam trochę pracy przy zamówieniach, ale też w moim życiu zachodzą różne zmiany :) Wzięłam się za spełnianie marzeń chociaż na pewno długa droga przede mną.
Mam trochę biżuterii do pokazania, ale nie mam zdjęć...a tu jeszcze święta i trzeba pierniki robić :D

Dzisiaj jagodowe korale, które zrobiłam już jakiś czas temu, ale ich kolorystyka bardzo mi się podoba chociaż nie jestem fanką różu i fioletu :)



Fajnie "odbijają" od szarego tła :)
A wy co myślicie?
Pozdrowionka!

8 komentarzy:

  1. pyszne kolorki śliczne korale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wyglądają. Niestety każdy chba przed świętami ma mało czasu na wszystko ; ( Ja też muszę się wziąść za pierniki ; ) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne korale :) I takie pozytywne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorystyka bardzo ładna, taka ciepła i przytulna. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie odbijają. Naprawdę są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne korale. Ja to miałam szczęście, bo poszłam na gotową wyżerkę:))

    OdpowiedzUsuń