sobota, 28 listopada 2015

Royal

I znowu jak co roku patrzę za okno jak ten pi...ękny śnieg sobie pada i myślę o tym jak będę musiała o 8 drałować na autobus. Pal licho, że zimno, że wkurza, że wieje...najgorsze jest to, że docieram do pracy i wyglądam jakby jaki zwierz się na mnie zejszczoł :) Czapki nie założę bo włosów mam bardzo dużo na łbie i jeszcze robię sobie taki upierdylnik w postaci koka i nie włazi on do środka a nawet gdybym znalazła taką co włazi to i tak nie lubię czapek bo przyklapują włosy :)
Jednakże w tej całej nienawiści do zimy mogę jej przyznać, że klimat skubana umie zrobić. A jak się świeczki zapali a za oknem pada to jest na prawdę fajnie...wczoraj puściłam totka, może wygram i nie będę musiała chodzić do pracy to wtedy pokocham zimę :D

Powiem wam, że narobiłam sporo filcowej biżuterii...miałam wenę :)
Jako pierwszy pokażę wam naszyjnik, który nazwałam ROYAL.



Bardzo podoba mi się połączenie czerwieni z granatem a z dodatkiem złota wyglądają na prawdę elegancko.

A wy co myślicie?

Trzymajcie się ciepło!

A na koniec coś co chwyciło mnie za serce. Obejrzyjcie do końca.


8 komentarzy:

  1. Piekny, masz rację złoty łańcuszek dodaj mu klasy i elegancji. Czerwień dodaje mu charakteru. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. tak to jest z tymi porami roku, każda ma jakieś minusy i plusy:) bardzo ładny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwień z granatem to super połączenie:) życzę wygranej w totka, pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo trafna nazwa jest iście królewski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny naprawdę królewskie połączenie :) trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegancki dodatek :) Nie narzekaj tak na śnieg. Coś w sobie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Royal jest piękny i rzeczywiście królewski!

    OdpowiedzUsuń