niedziela, 22 listopada 2015

Jesienna Wymianka :)

Ostatnio brałam udział w jesiennej wymiance organizowanej przez Spaloną Artystkę. Rzadko biorę udział w takich zabawach, ale uwielbiam jesienne kolory i dlatego postanowiłam się zapisać :)

To zacznę od tego co otrzymałam. Prezent dla mnie robiła sama organizatorka :)


Dostałam piękną "wężową" bransoletkę połyskującą na złoto, kolczyki oraz wisior z dyniami.
Zobaczcie jak fajnie zrobione są te dynie :) A na drugie zdjęcie załapała się też bransoletka dzięki czemu odrobinę widać jak się mieni :)


A tutaj naszyjnik w całej okazałości.


Ja natomiast robiłam paczuszkę dla TERESKI. Nie dała znać czy prezent jej się podoba, ale mam nadzieję, że tak :)
Miałam się trzymać ściśle wymiankowych kolorów i myślę, że mi się udało :) Poniżej banerek z kolorami.


Zrobiłam więc naszyjnik z filcowych kulek a do niego kolczyki do kompletu.



Oraz bransoletkę z zawieszkami. Parasolka i listek całkowicie pasują do jesieni :)


Spójrzcie na koraliki w bransoletce. Mają takie maziaje w turkusowym kolorze, więc idealnie wpasowały się w wymiankową kolorystykę :)

Do tego dołożyłam świeczuszki o zapachu mango i coś na osłodę.

Mam nadzieję, że Tereska da znać czy prezenty jej pasują.
Dziękuję za zorganizowanie wymianki. Jestem bardzo zadowolona z prezentu i mam nadzieję, że znajdę czas by znowu wziąć w takiej udział :)

A tak z innej beczki to ostatnio miałam jakiś problem z mailem. Nie docierały do mnie wszystkie wiadomości. Blog też wariował. Już powinno być ok...nie wiem o co chodzi. Gmail chyba też miewa jesienną chandrę :)

Pozdrowionka!

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajne prezenty;-) wymianka udana. Teresie prezent na pewno się spodobał. może skusisz się na wymiankę. świąteczna u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka wysłałaś. Piękne biżutki dostałaś. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, dostałaś niesamowicie fajne rzeczy. Ten naszyjnik jest świetny:))
    Teresce na pewno spodoba się, co przygotowałaś. Superowy zestaw i nawet zadbałaś o nastrój jesienną, wieczorową porą:))
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ...aaa i już do Ciebie mogę się bez problemu dostać. Napisałam Ci maila, że wszystko gra, ale nie wiem, czy dostałaś:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko bardzo podobał mi się naszyjnik z filcowych kulek , kolczyki zarekwirowała córka, ty wiesz że bardzo filc mi się podoba jeszcze raz ci dziękuję i jak się uda to wklepię to na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  6. wymianka pod względem kolorystycznym świetna i wasze wywiązanie się z tematu pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udana wymianka i obie jak najbardziej trawiłyście w kolorki

    OdpowiedzUsuń