środa, 28 października 2015

Słonecznie :)

Wyobraźcie sobie, że już kolejny dzień świeci słońce i gdyby nie kalendarz skora byłabym pomyśleć, że to wrzesień tylko trochę chłodniejszy :)
Żeby to uczcić zrobiłam korale, które kojarzą mi się ze słońcem na niebie - z przewagą słońca :)



Jestem ciepłolubna, nie lubię zimy i nikt mnie nie przekona do jesieni pomimo pięknych liści i takich tam...łapie więc ostatnie promienie słońca jak tylko się da chociaż ciężko o przyjemne ciepełko na dworze :)

Zmywam się! Pozdrowionka!

9 komentarzy:

  1. Śliczne zestawienie kolorów. U nas pogoda dość ładna ale siedzimy w domu przeziębieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez z tych ciepłolubnych, ale dzisiaj pięknie swieci słońce i idę na spacer, korale piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też za zimą nie przepadam, korale śliczne. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też coś pogoda dopisuje i mało jest jesiennie:) Hihi, a jesień to moja ulubiona pora roku, ale Cię rozumiem i nie będę pisać o cudzie ubierania się na cebulkę, anonimowo otulającej szarości, tajemniczej mgle, ulewach obserwowanych zza szyby i bębniącym kojąco deszczu...itp...:D
    Koral bardzo fajne i słonecznie pogodne:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się zgodzę z przedmówczynią , uwielbiam ulewy gdy jestem w domu i deszcz bębniący w szyby i parapety, ale tylko wtedy gdy nigdzie się nie spieszę i nie muszę wychodzić z domu:) Naszyjnik jest bardzo optymistyczny i bardzo mi się podoba, czy z filcu robisz tylko kulki czy coś innego również powstaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej kulki chociaż robiłam swego czasu też kwiatki :) przede wszystkim na zamówienie.

      Usuń
  6. uuu całkowicie nie moje kolorki :) ale jakby nie patrzec przez ten pryzmat to ładne korale :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, idealne na jesień. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń