czwartek, 22 października 2015

Post paprykowy czyli soczyście czerwony komplet, moja własna bransoletka oraz jak wydrążyć paprykę w parę minut.

Dzisiaj będzie post tematyczny bo cały w czerwieni :) Na początek chciałam pokazać wam czerwony komplet - korale i bransoletka. Srebrne elementy dodają mu elegancji a takie połączenie sprawdza się nawet przy wyjściowej kreacji.






Co sądzicie o takim komplecie?

Przy okazji tworzenia czerwonej biżuterii poczyniłam "surową" bransoletkę dla siebie :) Jest czerwona z małym akcentem w postaci jesiennego listka, czyli jakby nie patrzeć pasuje do pory roku :D



Dzisiaj zabieram nową bransoletkę do pracy :)

A na koniec małe DIY czy też TUTORIAL jak szybko wydrążyć paprykę. Ja nigdy nie lubiłam tego robić, jakoś zajmowało mi to sporo czasu, szczególnie jak musiałam wydrążyć większą jej ilość. Kiedyś poznałam pewien sposób i moje męczarnie się skończyły :) Być może już go znacie, ale jeśli nie to mam nadzieję, że ten mały obrazkowy instruktaż wam pomoże :)

Zaczynamy od odkrojenia przodu i tyłu papryki:




"Dupki" oraz ogonka nie wyrzucamy, ponieważ na koniec można jeszcze odkroić niewielką, zjadliwą część :)
Następnie nacinamy paprykę wzdłuż tak jak pokazałam na zdjęciu:


Następnie obkrajamy środek dookoła. Jak już zaczniecie to intuicyjnie będziecie widzieć jak ją obkroić :)


Zostaje nam "płat" papryki bez białej części i nasion.


I w ten o to sposób ponad 3kg papryki wydrążyłam w około 10 minut :)


A z tegoż czerwonego warzywa powstał pyszny paprykowy sos, który zawekowany czeka na zimę :)

Znałyście ten sposób na okiełznanie papryki?

A podczas tworzenia posta towarzyszyła mi muzyka The Beatles. Np. jedna z bardziej lubianych przeze mnie piosenek:



Trzymajcie się ciepło!

6 komentarzy:

  1. lubie takie czerwienie :) podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ta czerwień , a do tego że to filcowe to jeszcze bardziej

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwony komplet wygląda świetnie :) A sposobu na okiełznanie papryki nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwone korale, czerwone niczym wino!:))) Śliczne!

    Podobnie sobie radzę z papryką, tylko że nie odkrawam 'dupki' i środek wyciągam ręką po prostu bez odkrawania. Taki sosik bym zjadła!:)

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak soczyście! :D Komplet jest cudowny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna czerwień, przy takim komplecie w zwykłej, szarej bluzce wygląda się pieknie:)

    OdpowiedzUsuń