piątek, 30 października 2015

Korale koloru kolorowego...Jak to jest z tymi kurierami, oraz problem z drugim blogiem...

Czekam i czekam a listonosza ani widu ani słychu...zamówiłam łańcuszki, karabińczyki i inne przydasie i tak sobie czekam...znając życie to przyjdzie jak będę w pracy po weekendzie i potem będę lecieć z awizem na pocztę. A ja bym chciała już dzisiaj wyciągnąć moje zabawki :) Bardziej od poczty nie lubię kurierów...nie, że osób nie lubię, ale samej instytucji...przychodzą zazwyczaj między 10 a 12 kiedy mnie ZAZWYCZAJ nie ma w domu...potem jest problem bo trzeba się z nimi umawiać, siedzieć w domu i czekać aż szanownie się pojawią. Z poczty to przynajmniej zostawią to awizo a ja akurat do poczty daleko nie mam, więc jakoś przeżyję. Natomiast jak od kuriera nie odbiorę to już wyższa szkoła jazdy...nie lubię firm kurierskich! A niestety sprzedawcy podpisują z nimi umowy i wszystko wysyłają kurierem...Teraz czekam też na kuriera z przesyłką pobraniową. Był wczoraj, ale byłam w pracy, miał przywieźć do pracy, ale chyba mu się jednak nie chciało, dzisiaj dzwoni, że będzie w poniedziałek, ale ja znowu pracuje...eh...

No nic pogadałam sobie, wyżaliłam się...a teraz czas na korale :) Takie kolorowe zrobiłam bo fajnie wyglądają, bo poprawiają humor, bo są z małych kulek i w ogóle lubię je (w przeciwieństwie do kurierów :D)




I jak wam się podobają?

I jeszcze jedna sprawa, może któraś z was pomoże. Posty z mojego drugiego bloga CIASTECZKOWO nie wyświetlają się na liście czytelniczej. Próbowałam już chyba wszystkiego i nic. Miałam kiedyś taki problem z tym blogiem, ale jakoś sam się rozwiązał a w ciasteczkowie próbuje od czerwca coś zrobić. Jak go nie naprawię to go usunę bo jaki jest sens prowadzić bloga skoro nikt tam nie zagląda?
Pomożecie?

Trzymajcie się ciepło :)

7 komentarzy:

  1. cuuuudooowne ! :) śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i radosne te korale. Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolory. Ja wolę pocztę bo na wsi kurierzy czasem mają nie po drodze, więc dostarczą przesyłkę dzień później, bo akurat może będzie jeszcze jedna z tego rejonu.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli mam wybór to poczta polska, korale bardzo piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Te korale też bardzo fajne i pogodne. Ha, też zawsze mnie stresuje czekanie na kuriera i jakoś wolę listonosza, bo on w przeciwieństwie do kuriera, nie ma głupich wymówek i przeważnie spisuje się bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń