wtorek, 22 września 2015

Z musztardą...

Wpadłam w iście jesienny nastrój. Pogoda nie dopisuje, szaro, buro i kropi co chwila. W sumie nie ma się co dziwić, w końcu jest końcówka września jakby nie patrzeć. Marzę o słonecznej jesieni, chłodnej, ale nie zimnej...

Na pocieszenie, ale też na wprowadzenie w klimat zrobiłam nowy komplet. Musztardowe kulki fajnie współgrają ze stonowaną szarością. Całość jest energiczna choć bez przesadnej ekstrawagancji.


Lubię tworzyć biżuterię na zasadzie kontrastu, a być może takie zestawienie kolorystyczne poprawi komuś nastrój w ponury, jesienny dzień :)





Trzymajcie się ciepło :)

11 komentarzy:

  1. Świetne zestawienie kolorystyczne. Wygląda super do szarej kreacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kulki, ślicznie skomponowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda. :D Idealnie ożywia szarą koszulkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi sie ta kolorystyka podoba :) śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne :) bardzo podoba mi się to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jesień raczej zimna, a Twój komplet śliczny:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy sama bym się odważyła na połączenie tych kolorów , ale wyszło bardzo fajnie .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam szary, dla mnie takie nietypowe połączenie to właśnie szary, żółty i róż :)

    OdpowiedzUsuń