niedziela, 12 lipca 2015

Co gra w duszy to na uszy...zabawa u Majaleny

Zapraszam was na kolczykową zabawę u Majaleny.
Wszystko polega na tym by codziennie zakładać inne kolczyki, robić ich zdjęcia i publikować :) Po konkrety zapraszam na bloga Majaleny.

A ja...no cóż, jestem bardziej branoletkowa niż kolczykowa, ponieważ po większości sztucznych kolczyków bolą mnie uszy, ale czasem lubię je zakładać.
W środę założyłam zwykłe czarne kuleczki. Są proste i pasowały mi do mojej nowej bransoletki :) Kolczyki zrobione z odzysku :)



A w czwartek na uszach dyndały nieco bardziej eleganckie, chociaż też czarne. Do nich mam bransoletkę do kompletu. Te znowu "ukradłam" mamie razem z bransoletką ;)


Piątek należał do małych błękitnych wkrętów :)


A w sobotę na moich uszach zagościły kolczyki, które dostałam od Ani.


Dzisiaj nie mogłam już założyć kolczyków bo bolały mnie dziurki :(
Zobaczymy, jak jutro będzie ok to od poniedziałku zaczynam od nowa :)

Pozdrowionka!

7 komentarzy:

  1. No super!!!! Sobotnie kolczyki boskie, wpadły mi w oko! Dziękuje za podsumowanie i zapraszam znów od poniedziałku. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa zabawa, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajne- te czarne eleganckie- boskie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te wkrętki niebieskie

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi, fajna zabawa:)
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń