piątek, 12 czerwca 2015

Prosty naszyjnik oraz oddam za darmo.

Przyznam szczerze, ze jestem teraz w fazie bransoletek, ale nie porobiłam jeszcze zdjęć. Na wszystko brakuje czasu. Chciałabym tyle rzeczy zrobić, ale zwyczajnie doba jest za krótka :) Może gdybym wygrała w totka i nie pracowała to miałabym czas na wszystkie przyjemności a tak muszę wybierać czy upiec ciasto, tworzyć biżuterię czy robić zdjęcia. Nie mniej zrobiłam naszyjnik a bransoletki czekają na swoją kolej.




To połączenie kolorów już się u mnie pojawiało, ale w formie naszyjnika jeszcze nie było :)
Jak wam się podoba?

CIASTECZKOWIE natomiast pojawił się nowy post z prostym i efektownym przepisem. Zapraszam!

No a teraz z innej beczki...mam do oddania pewną rzecz, a w sumie trzy rzeczy. Trzy cudne klauny na huśtawce. Są urocze, ale mi kompletnie niepotrzebne. Może, któraś z was je przygarnie za koszt wysyłki? Wyślę najtańszym inpostem, albo pocztą.


Są niewielkie. Z huśtawką mierzą około 28cm
Czy ktoś da im drugą szansę?

Trzymajcie się ciepło.

8 komentarzy:

  1. Naszyjnik jest bardzo ładny. Ja też nie mam tyle czasu ile chciałabym mieć ;) może w przyszłości z czasem będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny naszyjnik. :D Niestety mam masę takich pierdółek, więc tylko mogę życzyć powodzenia w sprzedawaniu. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. naszyjnik śliczny, a wygrana w totka też mi się marzy, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny naszyjnik i mój nosi się bardzo dobrze:) Cały czas uważam, że pomysł genialny:)
    Oj szkoda klaunów, gdyby miały ruchome ciałka i rączki, to bym się nie zastanawiał ani przez sekundę. Buzie mają śliczne!

    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ta forma wisiorka :) tylko kolorki nie moje

    OdpowiedzUsuń
  6. interesująco wygląda, a kolorystycznie można naprawde się pobawić przy takiej formie

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik jest uroczy:) Więcej osób ma takie dylematy jak ty dotyczące czasu:)

    OdpowiedzUsuń