poniedziałek, 18 maja 2015

Elegancki komplecik.

No, no zaniedbałam bloga. Ponad miesiąc nie pojawił się tu żaden post. Ostatnio byłam dość zajęta innymi sprawami, ale mam nadzieję, że teraz już na prawdę wrócę :)Do was też mniej zaglądałam, ale nie z niechęci a z braku czasu zwyczajnie...
No nic..trochę ostatnio tworzyłam. Zacznę od pokazania wam eleganckiego kompletu, który zrobiłam dla siebie. Jak wam się podoba?


Bransoletka na prawdę ładnie się prezentuje...pokazałabym wam, ale kompletnie nie umiem robić zdjęć na własnej ręce :) Czasem na 30 zdjęć na nadgarstku tylko jedno jest w miarę.


A kolczyki są proste bez niepotrzebnych udziwnień...miało być delikatnie to jest :)


Pozdrawiam was serdecznie :)

6 komentarzy:

  1. Miło znowu zobaczyć twoją twórczość :) a komplecik rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeuroczy w swej prostocie komplet. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny komplecik, bardzo elegancki:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Kochana! Komplet zrobiłaś magiczny. Kojarzy mi się z kropelkami rosy i z księżniczkami....i ten kluczyk jeszcze dodaje czaru. Bardzo mi się podoba całość.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo elegancki - niezwykle kobiecy

    OdpowiedzUsuń
  6. elegancki komplecik :)

    p.s. uff to znaczy ze nie tylko ja mam ostatnio "problemy" z blogowaniem ;p

    OdpowiedzUsuń