wtorek, 14 kwietnia 2015

Świeczniko - wazon hand made

Wybaczcie, że dawno mnie nie było. Praca, święta i inne czynności sprawiły, że albo brakowało mi czasu albo wena gdzieś odleciała razem z wiatrami, które ostatnio nawiedzają Szczecin.Nie mniej przed świętami poczyniłam świecznik według DIY, które przygotowała Kasia z bloga Twoje DIY
W sumie u Kasi to był wazon i ja też malowałam słoik z myślą o wazonie, ale ostatecznie nie miałam ładnych kwiatków, więc wazon stał się świecznikiem i myślę, że w tej wersji już zostanie, ponieważ tak pięknie wieczorem świeci :)


Przyznaje się bez bicia, że mistrzynią malowania sprayem to nie jestem. Trochę powychodziłam za linie, ale efekt i tak mnie zadowala. Poćwiczę trochę i na pewno będzie lepiej.


Odsyłam was na bloga Kasi po tutorial jak zrobić taki świeczniko - wazon :) Przy okazji u Kasi znajdziecie masę fajowych kursów :)

Pozdrowionka :)

9 komentarzy:

  1. Justyna, ale super wyszło. Czy mogę jedno zdjęć zabrać na bloga i wrzucić do zakładki "Prace czytelników"?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetny :), pędzę do bloga pomysłodawczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny ten wazono świeczk. Kojarzy mi się z latami 70:) Hihi, a u mnie pogoda dopisuje i nawet nie wieje, a do tego słońce całkiem ładnie świeci.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie bardzo fajnie wygląda. :D Sama mam coś w podobnego, siostra robiła. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety jestem beztalenciem plastycznym i nie potrafię takich fajnych rzeczy wykonać. Dlatego pamiętaj o mnie jak coś takiego będziesz jeszcze robić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajny! z zapaloną świeczką wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń