niedziela, 15 marca 2015

Zapraszam do Ciasteczkowa!

Moje kochane koleżanki! Chciałam was serdecznie zaprosić na mojego nowego bloga cukierniczego.
Jak pewnie ostatnio zauważyłyście pieczenie stało się moją drugą pasją, postanowiłam więc stworzyć bloga, którego poświęcę tylko i wyłącznie pieczeniu.


Będę tam zamieszczać moje wyroby cukiernicze i próby zdobienia, co stwierdzam do najłatwiejszych nie należy :) Zajrzyjcie do CIASTECZKOWA


Ciasteczkowo to miejsce pełne pysznych słodkości, kolorowych dekoracji, lukrowych wspaniałości...miejsce, w którym mam nadzieję każdy znajdzie coś dla siebie, coś co lubi. Oddajcie się chwili zapomnienia, spróbujcie sami przyrządzić coś słodkiego dla swoich bliskich a jeśli kuchnia nie jest waszym drugim domem to mam nadzieję, że moje wypieki będą cieszyć wasze oczy.

Zapraszam serdecznie!

Ps. Ciasteczkowo było kiedyś moim blogiem z wierszami, ale jednak wena do poezji mnie opuściła. Zostało mi 5 obserwatorów na tamtym blogu i będę się cieszyć jeśli te osoby zostaną w ciasteczkowie :)

5 komentarzy:

  1. super :) uwielbiam przepisy na słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna nazwa, będę wpadać na ciacha:))

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za zaproszenie i będę tam zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej zostaję w ciasteczkowie:)

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń