środa, 11 marca 2015

Wyprzedaż garażowa tudzież wietrzenie magazynu...jak zwał tak zwał :)


Z okazji wiosennych porządków, ale też z potrzeby zrobienia miejsca postanowiłam wyprzedać parę rzeczy. Mnie nie są już potrzebne a być może komuś się przydadzą i będzie cieszył nimi oko tudzież inną część ciała :) Większość z tych rzeczy jest nowa albo prawie nowa gdyż jestem mega chomikiem i zbieram co mi w ręce popadnie "bo na pewno jeszcze się przyda". Zapraszam do oglądania. Jeśli znajdą się chętne osoby to proszę o komentarz pod spodem ze chęcią zakupu i swoim mailem.
Mam wyłączone komentarze dla anonimów, ale gdyby jakiś chętny się znalazł to proszę o info na justynaadrian@gmail.com

Wysyłka za pomocą Poczty Polskiej lub Inpostu. Przy Inpoście to będzie jakieś 5zł, więc nie jest tak źle :)

1. Zegarek na silikonowym pasku. Sprawny, nowy i w pudełku.
Cena: 15zł plus wysyłka
Sprzedane



2. Etui na tablet. Nowe. Posiada przegródki na telefon, słuchawki itp
Cena: 12zł plus wysyłka



3. Spray - sztuczny śnieg. Cały nie ruszany.
Cena: 5zł plus wysyłka


4. Lniana kamizelka w maki 100% len, przywieziona z Indii. Nowa.
Wymiary: Dł: 63cm, szerokość pod pachami 48cm
Cena: 25zł plus wysyłka



5. Szalik gruby, fioletowy. Chyba wełniany. Dostałam, ale nie miałam go ani razu bo nie lubię frędzli ;)
Cena 7zł plus wysyłka


6. Szalik, założony dosłownie dwa razy.
Cena: 6zł plus wysyłka


7. Apaszki. Wszystkie nie noszone ani razu. Każda po 5zł plus wysyłka.

W tygrysy


W kwiatki

Czerwono czarna

Brązowa

8. Szalik cały czarny, cienki.
Cena 5zł plus wysyłka


9. Rajstopy błyszczące z nitką lurex. Rozmiar 2.
Czarno złote i czarno srebrne. Nowe.
Cena. 15zł za dwie pary.



To na razie tyle. Na pewno jeszcze coś tutaj dołożę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz