wtorek, 3 marca 2015

Wiosenne bransoletki :)

Były już wiosenne kolczyki z kwiatkami, teraz czas na bransoletki. Są delikatne i moim zdaniem ładnie się prezentują. Jedna z dyndającymi kwiatkami a druga z jednym kwiatkiem przy zapięciu :)






Modelinowe kwiatki przypadły mi do gustu i coraz łatwiej mi się je robi. No cóż...praktyka czyni mistrza chociaż do mistrza mi jeszcze daleko jak stąd na Saturna :) W każdym razie myślę, że niedługo przyjdzie czas na zakup modeliny w większej ilości kolorów :)

Moje wiosenne bransoletki sprzedaję po 10zł jakby ktoś miał ochotę :)

Jestem w trakcie przygotowywania mojego drugiego bloga z wypiekami...na razie ma nazwę, więc jeszcze długa droga przede mną :)

Pozdrowionka i udanego wieczoru!

4 komentarze:

  1. Śliczne :) widać, że praca z modelina sprawia ci dużo przyjemności :) już czekam na twojego bloga wypiekowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne bransoletki i kwiatki Ci wychodzą udane.
    Czekam na nowego bloga:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo bardzo mi sie podoba ten pomysł z kwiatuszkami :) a najbardziej kolorystycznie pomarańcz z szarością :)

    OdpowiedzUsuń