wtorek, 17 lutego 2015

Dwa delikatne naszyjniki.

Na początku był chaos...w głowie się rozumie :) A potem przyszedł pomysł, a za nim kolejny. Modelinowe koraliki robią w mojej głowie niezły zamęt a filcowe kulki widać chętnie z nimi współgrają...


Modelina dała mi wiele możliwości. Wcześniej miałam pomysły, ale zazwyczaj brakowało mi uzupełniaczy w postaci koralików a teraz ogranicza mnie tylko wyobraźnia...no i kolory modeliny bo na razie nie mam ich zbyt wiele :)


Moje wiosenne naszyjniki są delikatne a odstępy między modułami dają poczucie estetyczności...przynajmniej ja odnoszę takie wrażenie.





To tyle na dziś :) Słońce pięknie świeci aż chce się żyć...

11 komentarzy:

  1. świetne, bardzo lubię taką feerię barw w biżuterii. ja nosiłabym te dwa naszyjniki razem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne połączenie kolorów, trudno wybrać, który ładniejszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne połączenie :) ślicznie wyglądają i kolorki takie energetyczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja :) czuć już wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt połączenia kulek filcowych z modelinowymi, a kolory rewelacja, czyli efekt super. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo energetyczne! ciekawie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie się prezentują! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne kolorki - bardzo energetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak kolorowo i energetycznie! Hihi, no to już na całego połknęłaś bakcyla modelinowego:)))))
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń