czwartek, 12 lutego 2015

Cookie monster na ręku :)

Ja jestem trochę jak cookie monster. Uwielbiam ciastka te domowej roboty :) Sama mam genialny przepis, którym podzielę się z wami za jakiś czas.
W każdym razie ostatnio zrobiłam postać cookie monster'a z modeliny i od razu zawitał mi w głowie pomysł na bransoletkę. Zatrzymam ją dla siebie bo bardzo mi się podoba :)


Powiem wam jeszcze, że dzisiaj pogoda była piękna. Po ostatnich pochmurnych i deszczowych dniach aż chciało się wyjść z domu, dlatego moja bransoletka miała sesję na zewnątrz :)





Wiem, że mój cookie monster nie jest idealny, ale i tak bardzo mi się podoba :)

Pozdrowionka i do następnego!

9 komentarzy:

  1. Rewelacja :) uwielbiam ciasteczkowego potwora a twój jest uroczy :) super

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki dziabdziuś! Piękny jest!! Nie dziwota, że sobie zostawiasz:))

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. :-) aż uśmiechnęła mi się buźka uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna z humorem, a kolory przykuwają wzrok

    OdpowiedzUsuń
  5. ahaha świetna :D potworniasta :D

    OdpowiedzUsuń