sobota, 21 lutego 2015

Ciasteczka super proste i super smaczne :)

Te ciastka podbiły serce nie jednej osoby, która je próbowała. Są miękkie a jednocześnie delikatnie chrupiące. Tym razem z czekoladą, jagodami goi i migdałami...pycha! :) Przepis jest bardzo prosty a ciasteczka zawsze wychodzą.




Ciasteczka podzieliłam na dwie tury...jedne są zwykłe, płaskie a drugie zrobiłam w foremkach silikonowych, o których pisałam TUTAJ.



Po przepis możecie się udać na moje konto na SMAKERA.

Smacznego!

Ps. Zastanawiam się czy nie zrobić oddzielnego bloga na moje cukiernicze wytworki. Moja druga pasja się rozwija i mój filcowy świat zaczął być też słodkim światem. Odwiedzałybyście mnie na drugim blogu? :)


4 komentarze:

  1. Wyglądają rewelacyjnie :) chętnie bym takie zjadła :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam:)))) Jasne że bym Cię odwiedzała na drugim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszności robisz aż ślinka cieknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm pysznie to wygląda :) te różyczkowe foremki są cudne :)

    co do drugiego bloga na pewno starałbym sie zaglądac ale nie wiem jak z czasem ;) bo ostatnio mam go mniej na blogowanie

    OdpowiedzUsuń