wtorek, 3 lutego 2015

Babeczki z czekoladowymi guzikami.

Czasem człowiek szuka i szuka swojego miejsca...albo chociaż czegoś co sprawi mu radość i pozwoli zapomnieć o problemach dnia codziennego. Są tacy co lubią biegać i w sumie zazdroszczę im tego, bo gdybym ja to lubiła to przynajmniej zrobiłabym coś dla swojego zdrowia...ale ja musiałam polubić pieczenie :) Robienie słodkości całkowicie mnie rozluźnia a stresy znikają jak ręką odjął...Ozdabianie sprawia, że spełniam się artystycznie a uśmiech ukochanego kiedy mu smakuje dodaje mi masę punktów do samooceny :) Tym razem porobiłam kolorowe babeczki. Jestem z nich ogromnie dumna...w domu smakowały i w pracy też, więc test zdany. Babeczki wchodzą do mojego stałego cukierniczego repertuaru.


Babeczek wyszło mi na prawdę sporo...około 40szt. Na zdjęciu jest tylko kilka :)

Pamiętacie post o moich silikonowych formach TUTAJ? Tam pisałam o formie, w której można robić czekoladowe guziki. To właśnie nimi ozdobiłam moje kolorowe babeczki :) Widzicie jakie ładne i równe wyszły? :)


Jak wam się podobają moje babeczki?

7 komentarzy:

  1. a ja mam zamiar się odchudzać, babeczki super wyglądają:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ smakowicie. Guziczki są super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Guziczki nie dość, że urocze to jeszcze na pewno smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądaja fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam babeczki :) a twoje wyglądają smakowicie :) i te słodkie guziczki no rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładniutkie i smakowite :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW!!!! Niesamowite są i normalnie by mi było szkoda je jeść:))))
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń