wtorek, 13 stycznia 2015

Zupełnie inny naszyjnik - odwrócona piramida.

A no wpadłam na taki pomysł bo czemu by nie...naszyjnik odwrócona piramida :) Podoba mi się bo jest inny od tych, które robiłam do tej pory.


A jak fajnie wygląda na szyi...




Niedługo pojawi się na allegro jak tylko znajdę czas na wystawianie. Ostatnio sporo wolnych dni spędzam w kuchni bo odkryłam w sobie nową pasję :) Pieczenie przychodzi mi ostatnio z coraz większą łatwością...a no i mam nowe kuchenne zabawki. Miałam wam o nich opowiedzieć, ale nie zrobiłam zdjęć...może następnym razem :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo energetyczna czerwień i elegancka czerń. Całość prezentuje się bardzo ładnie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladny, ale ja czekam na te zabawki kuchenne

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancki :) a do tego inny oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ! mnie się bardzo podoba :) noi kolorki moje

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł i bardzo mi się podoba ten naszyjnik.
    Jestem ciekawa Twoich wypieków i tych zabawek kuchennych:))

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń