wtorek, 20 stycznia 2015

Wydziwne naszyjniki :)

W tym roku chciałam zrobić kilka (a nawet kilkanaście) skromniejszych naszyjników, które bardziej będą pasować do wiosenno letnich strojów. Powiem wam szczerze, że czym więcej razy się za to biorę tym więcej pomysłów przychodzi mi do głowy :) I tak o to powstało kilka modeli.

Pierwszy, z którego jestem bardzo dumna. Dwie kulki filcowe i kółeczko zrobione z lnianego sznurka.



Kolejny czarno czerwony czyli klasyka spotykana już u mnie na blogu :)



A co myślicie o połączeniu szarości i różu?



Z motylkiem :)



Który naszyjnik wam się najbardziej podoba? :)
Przesyłam pozdrowionka i do następnego!

10 komentarzy:

  1. Wszystkie super :) pomysł rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujące i ładne.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne połączenia, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kółeczka fajnie pasują do reszty;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie super, ale przez wzgląd na mój ulubiony kolor (czerwień), właśnie ten naj mi się podoba :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe :) oryginalne, zwłaszcza ten pierwszy mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne bardzo pomysłowo i prezentują się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie fajne, ale ten pierwszy to jest kolejna Twoja moja ulubiona biżuteria:) Piękny kolorystycznie i ciekawy i sznurek ma, no po prostu superowy!!! Wszystko w nim współgra idealnie. Cudeńko:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń