czwartek, 1 stycznia 2015

Naszyjniki oraz małe postanowionko :)

No i po sylwestrze...zaczął się nowy rok a w raz z nim nowe postanowienia. Chociaż staram się nic specjalnie nie planować to i tak zawsze jakieś małe postanowionko przemknie mi przez głowę.
A co postanowiłam zrobić w tym roku? Chciałabym spróbować jakiejś nowej techniki. Pomyślałam o modelinie. Jestem w tym zupełnie zielona...poczytałam trochę w sieci, ale nie ma to jak dobra rada koleżanek z bloga, więc jeśli, któraś z was zajmuje się tym i chciałaby mi doradzić co na początek najlepiej kupić to będę wdzięczna :) Na razie majątku nie chcę wydawać bo nie wiem czy się w tej dziedzinie sprawdzę.

A tymczasem przedstawiam wam naszyjniki, które poczyniłam jeszcze w starym roku, a które robią ostatnio u mnie furorę :) Są proste, ale mają to coś...tak mi się wydaje.





A sylwester minął mi bardzo przyjemnie. Nadmuchaliśmy masę balonów...było konfetti i serpentyny :)


Piliśmy drinki mojito i szampana :)


Mam nadzieję, że ten rok pozwoli mi ziścić moje największe jak dotąd marzenie. Tego też wam życzę...niech się spełnią wasze marzenia :)

Pozdrowionka i do następnego!

7 komentarzy:

  1. również życzę spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten typ wisiorków;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego twórczego na ten nowy 2015 rok :) a pomarańczowy naszyjnik skradł moje serce piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne naszyjniki ;) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się nie dziwię, że robią furorę. Ja swój uwielbiam:)) Życzę Ci spełnienia marzenia tego największego i również mniejszych:)
    Wiesz co, jedyna rada która mi przychodzi odnośnie modeliny, to uważaj przy wypiekaniu i naprawdę stosuj się do zaleceń producenta. Pamiętam, jak byłam mała, to część moich modelinowych dzieł spłonęła nikczemnie w piekarniku. To był dla mnie dramat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...Zapomniałam dodać, że uwielbiam mojito i narobiłaś mi smaku:D

      Usuń
  6. śliczne , zwłaszcza pierwszy mi się podoba kolorystycznie

    OdpowiedzUsuń