piątek, 30 stycznia 2015

Moje nowe zabawki kuchenne :)

Piszę do was słuchając Rock & Roll'a lat 50 i 60. Kurcze...pozytywna muzyka aż żyć się chce :)
No, ale do rzeczy. Już jakiś czas temu pisałam wam o moich zabawkach kuchennych. Chciałabym podzielić się z wami opinią o nich. Są to silikonowe formy różnego rodzaju :)


Jestem z nich bardzo zadowolona i polecam je każdemu kto lubi spędzać czas w kuchni dłużej niż tylko w trakcie gotowania się wody na herbatę :)

Zacznę od mojej ulubionej formy czyli taka, w której można zrobić np. czekoladki z nadzieniem




Przepis na wypasione czekoladki oraz moje ich wykonanie już mogłyście zobaczyć o TUTAJ. Tę formę zakupiłam w Lidlu na wyprzedaży za całe 5zł, więc okazja była to skorzystałam :) Nie chciejcie wiedzieć co się działo w Lidlu gdy zrobili wielkie kosze "Wszystko za 5zł"...

Kolejna forma jest przeznaczenia do robienia czekoladowych guzików. Nie wiem czemu wydawało mi się, że guziki nie wyjdą, ale wyszły i to jak :) Efekty pokażę w kolejnym poście...



Tę formę zakupiłam na Ebay'u za niecałe 2$ z wysyłką, więc znowu super cena :)

Następne foremki to małe różyczki...są ekstra i wiele można w nich zrobić :) Od muffinek do kruchych ciastek. Pochwalę się wam co ja w nich zrobiłam w najbliższym czasie :)



Za niecałe 6$ z wysyłką zakupiłam 12szt a jedną dodatkową dostałam gratis :) Zakupy na Ebay'u są genialne jeśli chodzi o takie małe rzeczy. U nas w Polsce formy silikonowe są strasznie drogie, a tam w naprawdę przystępnej cenie można zakupić masę różności :)

Kolejna forma jest na muffinki.


To znowu efekt wyprzedaży w Lidlu. Za 5 zł mam formę na 6 muffinek :)

Ostatnie to foremki iście świąteczne czyli mikołaj i bałwanek. To co zrobiłam w mikołajowej formie mogłyście oglądać TUTAJ.


Te dwie foremki też zakupiłam w Lidlu za CAŁE 4zł :)

Powiem wam, że pieczenie w foremkach silikonowych jest na prawdę wygodne. Nic nie przywiera...łatwo się wyciąga i myje. Same plusy. Minusów jak na razie nie znalazłam. Planuję jeszcze zakupić silikonową formę na ciasto, jeśli oczywiście znajdę jakąś tanią bo przepłacać nie mam zamiaru :)

A wy macie formy silikonowe? A może wiecie gdzie można takie tanio dostać?

Pozdrawiam was serdecznie i uciekam :)

5 komentarzy:

  1. narobiłaś mi ochoty na czekoladę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam formę z kominem na babkę , kiedyś dawno temu wygrałam w Winiarach , jest rewelacyna pięknie ciasto wychodzi, , niestety u mnie w Lidlu nie ma takich wyprzedazy , a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  3. Guzikowej formy bardzo zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mnie interesuje efekt tych "guziczków" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę takich fajnych zabawek:) Ja niedawno dostałam foremki silikonowe, ale takie zwykłe muffinkowe. Wydaje mi się, że te moje właśnie lidlowe.

    OdpowiedzUsuń