wtorek, 9 grudnia 2014

Trochę potworzyłam :)

Oj tak, trochę się tego nazbierało. Mam taki zwyczaj, że po nowym roku (zazwyczaj w okolicy marca) kupuję wełnę, żeby mieć zapas na kolejny rok a w międzyczasie dokupuje tylko kilka brakujących kolorów jeśli takowe się zdarzą. Dlatego teraz jak najwięcej tworzę :) Staję się też sama dla siebie mikołajem i ostatnio gdy zasiadam do filcu to tworzę też jakąś drobnostkę dla siebie...ot taka przyjemność :)

Ostatnio królują u mnie filcowe kwiatki. Proste, klasyczne, ale myślę, że pełne wdzięku :)


Pierwszy jest na czarnym sznurku.




A drugi na lnianym.




Naszyjniki są po 14,99zł jakby ktoś miał ochotę :)
A jeśli chcecie zrobić bliskiej osobie prezent w postaci filcowej biżuterii to zapraszam. Dla bloggerek do świąt darmowa wysyłka. Wszystkie moje dostępne produkty możecie zobaczyć TUTAJ
Napiszcie maila co byście chciały zakupić justynaadrian@gmail.com

Pozdrowionka!

7 komentarzy:

  1. Przepiękne! Kusi mnie, by zdjąć pudło z filcem i wełną czesankową z szafy... ;) Też kiedyś podobne kwiatki filcowe robiłam, ale jako broszki. Bardzo mi się Twoje prace podobają, więc dołączam do grona obserwatorów - będę wpadać i podziwiać :)
    Pozdrawiam! :)
    sutasz-agi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne sa te kwiatki, świetnie wyglądają na tle prostej bluzki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kwiatki i w ogóle to jestem ciekawa, co już dla siebie przyszykowałaś?

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń