niedziela, 21 grudnia 2014

Przedświąteczne wypieki czyli pierniki, mikołaj i babeczki :)

Całkowicie wpadłam...ozdabianie pierników własnoręcznie wykonanym lukrem tak mnie wciągnęło, że nie mogłam przestać...gdyby doba była dłuższa...wyszły mi dokładnie 152 pierniczki :) Jeszcze nie wszystkie udekorowałam. Na zdjęciach tylko kilka sztuk :)


Te mają powbijane wykałaczki, ponieważ czekają aż będzie można je powiesić :)


Zrobiłam też piernikowe babeczki zamiast tradycyjnego piernika :) I znowu nie zdążyłam dzisiaj wszystkich ozdobić.


No i na koniec piernikowy mikołaj :) Dzisiaj cały dzień przesiedziałam w kuchni, ale jestem zadowolona. A u was jak przygotowania? :) 


Po nowym roku pokażę wam jakie świetne formy silikonowe zdobyłam :)

Pozdrowionka!

9 komentarzy:

  1. Prawdziwe cudeńka poczyniłaś :))) Ja dzisiaj też popołudnie spędziłam na dekorowaniu (bo ciasteczka były już upieczone, ale tylko czekały na swoją kolej) Pozdrawiam cieplutko i przedświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szalejesz :)
    ale takie dekorowanie wciąga! wiem coś o tym!! :)
    hihi
    Świetnie Ci wszystko wyszło! Mikołaj jest the best! a ja jako bardzo piernikowa, nie mogłam przejść obojętnie obok Twojego posta :)
    a przygotowania...hmmm...odpoczynek teraz :) a wszystko inne w trakcie...
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany 152??? nieźle :) wygladają cudnie aż slinka leci a mikołajek jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam mniam. Ja upiekę tylko ciasto piernik. Muffinki piernikowe to świetny pomysł a Mikołaj jest ślicznie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności przygotowałaś:) Zdrowych radosnych Świąt oraz ciepłej rodzinnej atmosfery:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale kolorowo! a Mikołaj fantastyczny

    OdpowiedzUsuń