poniedziałek, 3 listopada 2014

Z małymi kulkami oraz wyróżnienie :)

Zestawienie kolorystyczne dobrze wam znane, ale za to z małych kulek :) Takie korale poczyniłam jakiś czas temu.


Kulki mają około 2cm :) Powiem wam szczerze, że biżuteria w takich kolorach cieszy się u mnie chyba największym zainteresowaniem :)


Dostałam również wyróżnienie od Ani :)


Bardzo dziękuję i odpowiadam na zadane przez nią pytania :)


1. Twój ulubiony kolor i dlaczego?
Szary, bo podobno mi w nim do twarzy i do wszystkiego pasuje.

2. Twoja największa zaleta?
Nie umiem wymieniać swoich zalet, niech inni mnie oceniają :)

3. Twoja największa wada?
Trudność ze skupieniem się.

4. Ulubiona pora dnia i dlaczego?
Wieczór, bo wtedy się wyciszam.

5. Film w kinie czy na kanapie w domu?
Zdecydowanie na kanapie w domu.

6. Czego najbardziej się boisz?
Śmierci bliskiej osoby.

7. Co sprawia Ci największą radość?
Spędzanie czasu z Ukochanym :)

8. Jesteś śpiochem czy rannym ptaszkiem?
Każdym po trochu.

9. Pies czy kot?
Kot.

10. Kawa czy herbata?
Herbata, chociaż dobrą kawę też lubię.

11. Rozważna czy romantyczna?
Zależy w jakiej sytuacji. 

Do zabawy nominuję moje największe gaduły czyli:


Ta zabawa to trochę jak złote myśli z czasów szkolnych hehe :) Myślę, ze sympatycznie jest się dowiedzieć czegoś nowego o osobach, które znamy tylko z internetu.

A o to moje pytania (nie wiem ile musi ich być tak szczerze mówiąc):

1. Wierzysz w przyjaźń między kobietą a mężczyzną?
2. Wolisz dom czy mieszkanie?
3. Co cię najbardziej denerwuje w ludziach?
4. Co sprawia Ci najwięcej radości?
5. Gdybyś mogła spełnić jedno swoje życzenie co by to było?

Pytań tylko 5 i szczerze to jestem ciekawa odpowiedzi na nie. Więc jeśli osoby, które wytypowałam mają ochotę wziąć udział w zabawie to będę się bardzo cieszyć :)
A i jeśli ktoś spoza listy też chciałby uraczyć mnie swoimi odpowiedziami to bardzo proszę. Będę się cieszyć podwójnie :)


7 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia i bardzo dziękuję za nominację.
    Takie zestawienie kolorystycznie również i mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor szary to też jeden z moich ulubionych, gratuluję wyróżnienia:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, że dołączyłaś do zabawy :)
    A korale jak zawsze cudowne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. korale bardzo stonowane :)
    dziękuje za nominację jednak od początku blogowania unikam tej zabawy ;) jakoś tak :) więc tak tu w komentarzu krutko coś niecoś tylko odpowiem :)
    1. Wierzysz w przyjaźń między kobietą a mężczyzną? - Nie , z doświadczenia i obserwacji
    2. Wolisz dom czy mieszkanie? Kiedyś mieszkanie a teraz sama juz niewiem :)
    3. Co cię najbardziej denerwuje w ludziach? Fałsz, kłamstwo i hipokryzja
    4. Co sprawia Ci najwięcej radości? hm.... spanie ?:P
    5. Gdybyś mogła spełnić jedno swoje życzenie co by to było? Ciii tajemnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne, naszyjnik jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, dzięki za nominację:) Oj, to widzę już jedną z zalet: skromność, która w połączeniu z dobrym serduchem tworzy super koktajl:))

    OdpowiedzUsuń