środa, 19 listopada 2014

Wyniki mojej rozdawajki :)

Nadszedł czas na wyniki. Nie będę przedłużać bo i po co :)

Losy pocięte:


Wrzucone do miseczki:


I...


Zwycięzcą zostaje...


Gratuluję i proszę o przesłanie danych do wysyłki na mój adres e-mail: justynaadrian@gmail.com :)

Wszystkim serdecznie dziękuję za zabawę i mam nadzieje, że nowi obserwatorzy zostaną na dłużej :)

A na koniec zdjęcie Tygrysa. Miało być kocie losowanie, miał pomagać...ale mu się nie chciało :)


Przesyłam gorące pozdrowienia bo na zewnątrz wietrznie i deszczowo...

8 komentarzy:

  1. uuu, nie udało się :/
    ale zwyciężczyni bardzo gratuluję, a sama oczywiście zostaję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki dla zwyciężczyni:) Tak coś czułam, że bym miała za duże szczęście, aby wygrać tym razem:D
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, no nie wierzę, po prostu nie wierzę zostałam wylosowana. Super, dziękuję, dziękuję bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Klimju, a Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń