czwartek, 27 listopada 2014

Trójka

Jeśli czasem do mnie zaglądacie to wiecie, że sporo u mnie korali z kilkoma filcowymi kulkami, zazwyczaj zawieszone na tasiemce lub zapinane na karabińczyk. Dziś trochę inaczej bo tylko trzy kulki na lince jubilerskiej. Prosto, zwięźle i na temat...
Czarno białe...



...oraz grafitowo turkusowe.



Ostatnio kupiłam kilka ciekawych drobiazgów na Ebay'u. Nie doceniałam wcześniej ile rzeczy można tam znaleźć, których nie ma w Polsce. I chociaż czasem przesyłka potrafi iść nawet miesiąc (chociażby z Chin). To mnie to wcale nie zraża :) Ceny są o wiele niższe niż mi się wydawało. Sporo również przedmiotów z darmową wysyłką. Jak tylko dostanę moje cudeńka to się wam pochwalę :) 

A wy kupujecie na Ebay'u? A może chciałybyście a nie potraficie?

A na koniec Tygrys Wielki Odpoczywający :)


Pozdrowionka i do następnego!

6 komentarzy:

  1. bardzo fajne takie prościutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne takie właśnie lubię,jeśli chodzi o zapup to może i coś bym wypatrzyła do mojej techniki pergaminowej, ale nie potrafię

    OdpowiedzUsuń
  3. No i rzeczywiście proste i subtelne. Bardzo fajne korale.
    Buziaki i pogłaski dla Tygryska!:))

    OdpowiedzUsuń