niedziela, 2 listopada 2014

Mały prezent :)

Jakiś czas temu Iwonka na swoim blogu napisała o bransoletce, którą przypadkiem zrobiła za małą. Dodatkowo bransoletka miała "defekt", który dla mnie nie był żadnym defektem :) (szczegóły na blogu Iwonki o TUTAJ). W każdym razie pierwsza osoba, która napisała w komentarzu chęć przygarnięcia bransoletki miała ją otrzymać. Udało mi się i jestem szczęśliwą posiadaczką bransoletki z magnetycznym zapięciem :)


Jak widzicie na zdjęciu dodatkowo Iwonka przesłała mi piękne kolczyki :) Bardzo Ci dziękuję kochana jeszcze raz.

A ponieważ nie chciałam pozostać dłużna to wysłałam Iwonce bransoletkę z filcu w ramach rewanżu :)
Bransoletka ma dodatkowo drewniane koraliki, które ostatnio namiętnie używam.


Przypominam o moim ROZDANIU, które nadal trwa.

Pozdrowionka i do następnego!

6 komentarzy:

  1. mała rzecz, a cieszy:) pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka :) ja tez muszę się pochwalić wymiana z tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i zapraszam jak masz chęć po wyróżnienie do siebie :)
      http://decupogodzinach.blogspot.com/2014/11/wyroznienie.html
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. obie bransoletki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No piękne prezenty dostałaś, a wysłałaś super bransoletkę:)

    OdpowiedzUsuń