czwartek, 16 października 2014

Zapraszam na rozdanie :)

Dawno u mnie rozdania nie było, oj dawno...prawie rok...a blog w czerwcu skończył dwa lata :) 
Zabrzmi to może mało oryginalnie, ale prawda jest taka, że dodaję tu posty tylko dzięki wam, dzięki osobom, które pozostawiają po sobie ślad i tym, którzy tylko oglądają. Dziękuję!

A teraz do rzeczy...

Do zgarnięcia jest komplet filcowy bransoletka i kolczyki w musztardowo morskim kolorze z dodatkowym akcentem w postaci brązowych koralików:


Dodatkowo dorzucam przydasie :)




1. Bigle
2. Szpilki (np. do robienia kolczyków)
3. Kółeczka sprężynki
4. Małe posrebrzane kuleczki
5. Zawieszki słoniki, serca, łapki, parasolki, księżyce i listki.
6. Różne koraliki
7. Linki jubilerskie

W paczce znajdą się też tasiemki, bo może ktoś się skusi i zrobi sobie z nich naszyjniki :)


Poniżej baner do pobrania:


A teraz zasady:

1. Rozdanie trwa od dziś do 17.11.2014
2. Żeby wziąć udział należy zostawić komentarz pod tym postem oraz podlinkować baner u siebie na blogu.
3. Nie trzeba być obserwatorem bloga, ale będzie mi miło gdy zostaniecie na dłużej.
4. Udział w rozdaniu mogą wziąć tylko osoby czynnie prowadzące bloga.
5. Wysyłka jedynie na terenie Polski (poza osobami zza granicy, które często u mnie goszczą)

To by było na tyle. Zapraszam was serdecznie i życzę szczęścia :)

Pozdrowionka!

26 komentarzy:

  1. Z przyjemnością się zapiszę. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście że się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję :) i dodałam baner na bloga: http://naszzielonyswiat.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie warunki spełnione, więc z przyjemnością zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się i ja z wielka przyjemnością :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja się z wielką chęcią zapisuję :)
    Banerek już zamieszczony: http://evebellart.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie superowe rozdanie!!!!! Biżuteria śliczna i w ogóle moje kolory absolutnie i jeszcze takie fajne przydasie! Staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, dlaczego ja przegapiłam ten post?! Oczywiście, że się bardzo chętnie zapisuję. Cuda przygotowałaś. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapisuje się i oczywiście zostaje na dłużej, żeby Ciebie bezczelnie podglądać hihihihi

    OdpowiedzUsuń
  10. dołączam do kolejki ,bardzo ładna bransoletka pozdrawiam i zapraszam do Biebrzmilska Kraina

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisuję się i zapraszam na odwiedziny do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. filc kojarzy mi się z ciepłem i słoneczną jesienią, a twój komplet idealnie łączy te dwie cechy. Zapisuje się i JA! Pozdrawiam-negatyfffka

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny komplecik:)
    zgłaszam się i ja:) banerek umieściłam u siebie na blogu. zapraszam też na moje candy.
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie wezmę udział :) Taki słodki cukiereczek - nie można przejść obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się
    Banerek już u mnie wisi. Pozdrawiam Cię cieplutko w te zimne dni i wieczory i życzę byś spędzała je bardzo kreatywnie i pokazywała nam co rusz co stworzyłaś. http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. zapisuje się do zabawy :)
    banerek na moim blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie drobiazgi! Chętnie je przygarnę. Zapraszam też do siebie na candy w stylu angielskim.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny jest ten komplecik...
    dlatego choć jestem pierwszy raz... ustawiam sie w kolejce (o ile pozwolisz)
    Sama chciałabym się nauczyć tworzyć filcową biżuterię
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie
    www.catarina-brujita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    Banerek na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęscia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ostatnio pokochałam kolor musztardowy więc z ogrromną chęcią zapisuję się na to candy:)
    banerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania...

    ps. pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na moje Sowie Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. :) z przyjemnością ustawię się w kolejce po wspaniałe prezenty:) a goszczę u Ciebie już od dawna:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny komplecik, zapisuję się i banerek u mnie gdzie serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. Warunki spelnione, tak więc zgłaszam się :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale bym przegapiła! Ważne, że zdążyłam:) Z przyjemnością dołączę do zabawy. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. GratulujĘ tych dwóch latek blogowania i życzę następnych !!!
    Chętnie będę na końcu tej kolejki hihi ale może będę pierwsza ???
    Uściski serdeczne :))) http://xymciadm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń