poniedziałek, 27 października 2014

Z czarnymi drewnianymi

Lubię czarne koraliki, szczególnie te drewniane. Zawsze stanowią fajne uzupełnienie standardowych korali. Czasem dodają im charakteru a czasem powodują, że stają się bardziej stonowane. Dzisiaj więc dwie sztuki z takimi drewnianymi koralikami :) Niestety kończą mi się już a na razie nie planowałam ich zakupu :(






A na koniec komplecik, w którym użyłam również drewnianych czerwonych koralików :)





Dzisiaj było słońce! Hura :) 
Pozdrowionka!


13 komentarzy:

  1. Piękne wisiory, bardzo fajne połączenia kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie się komponują drewniane kulki z filcowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wisiorki i bransoletka :)
    Bardzo podoba mi się połączenie drewnianych kulek z filcowymi :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tych z fioletem i tych ostatnich - szałowe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne połączenia a kuleczki jak zwykle idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, cudne kolory a to połączenie drewna z filcem fantastyczne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze bardzo stonowane ale dlamnie za ciche :) drugie - o! to już lubie :) takie niby pozornie delikatne ale z tym czymś :) a te ostatnie - jesień w pełni ^^ zakochałam sie w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna biżuteria. Ja bardzo lubię drewniane korale. Bardzo często je wykorzystuję w swojej szydełkowej biżuterii. Do filcu też idealnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię drewniane koraliki, a do filcu pasują jak ulał. Końcowy komplecik jest mój ulubiony:)))))

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. pieknie wyglądają z takimi czarnymi drewnianymi przerywnikami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po prostu piękne. Połączenie czerwonych z szarymi mnie urzekło.

    OdpowiedzUsuń
  12. W pierwszych bardzo podobają mi się kolorki:)

    OdpowiedzUsuń