wtorek, 14 października 2014

Regulowane naszyjniki z filcu i lnu :)

Już dawno obiecałam sobie, że zrobię coś innego, bo chodź głównym tematem u mnie są filcowe korale tudzież komplety to niejednokrotnie przychodzi mi na myśl by sprawić jakąś odmienną rzecz.


No i jest...coś nowego, coś innego i oczywiście coś filcowego :)
Naszyjniki z kwiatkami i koralikami. Wersja stonowana i kolorowa...jak kto woli :)

Ale, ale...nie są to takie typowe naszyjniki, które już kiedyś mogłyście u mnie zobaczyć. Tym razem kwiatek można swobodnie przesuwać w celu ustawienia go według własnego uznania :)

Zacznę od stonowanego naszyjnika. Jest na lnianym sznurku, jest czarno biały i jest dość klasyczny. Do tego czarne koraliki i mamy coś takiego:



A tutaj możecie podejrzeć jak go regulować:


Kolejny jest tęczowy z kolorowymi koralikami :)



No i znowu regulacja:


No i jak wam się podobają? Ja jestem zadowolona. Fajnie się prezentują a lniany sznurek jest bardzo wdzięczny w robótkach :)

Życzę wam udanego wieczoru i do następnego!

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się bardzo ten pomysł. Każdy może sobie wyregulować według swojego gustu. Bardzo fajnie taki naszyjnik wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają i są bardzo pomysłowe. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo takie lubie :) ten pierwszy cudowny klasyczny ! w tym drugim trożke mi nie gra ten kolorowy kwiat , chyba wolałąbym coś wizualnie lżejszego :) ale końcówka taka barwna cudowna

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne naszyjniki, najbardziej podoba mi się klasyczna elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba są piękne, ale ten drugi to jest do mnie dopasowany maksymalnie:))

    OdpowiedzUsuń