wtorek, 21 października 2014

Mini kompletowy szał!

Wpadłam w mini kompletowy szał głównie za sprawką nowych zawieszek, które niedawno zakupiłam :) Urzekły mnie one, więc powstało kilka pasujących do siebie bransoletek i kolczyków. 


A żeby było ładniej starałam się, żeby zawieszki pasowały tematycznie do kolorów biżuterii, na której się prezentują :)

 


No to po kolei. 

Komplet księżycowy. Czyli granatowe kulki reprezentujące nocne niebo i szare kulki reprezentujące jesienne, dzienne niebo :) Do tego zawieszki księżyce.




Kolejny, jesienny. Brązowo beżowy z zawieszkami listkami :)




Następny turkusowy z serduszkami. I tutaj jest mały wyjątek, z tego względu, że strasznie chciałam zrobić turkusowy komplecik, ale nie miałam z czym go skojarzyć :)




A na koniec sama bransoletka tęczowa. Parasolki wydały mi się pasować idealnie. W końcu po deszczowym dniu (niekoniecznie jesiennym) zazwyczaj pojawia się tęcza :)



A wam, która kompozycja najbardziej przypadła do gustu?

Cena każdego kompletu to 14,99 a bransoletki 9,99 jakby któraś z was miała ochotę się zaopatrzyć :)

Przypominam o trwającej u mnie rozdawajce, w której możecie wygrać między innymi zawieszki prezentowane w tym poście :) Zapraszam KLIK

Życzę wam udanego dnia!

9 komentarzy:

  1. Mnie najbardziej zachwycił pierwszy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kompleciki. Zawieszki ładnie się komponują z filcem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda. Jak dla mnie księżycowy, zdecydowanie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne! i pomysł świetny zwłaszcza z dobraniem tematycznym :) bardzo mi sie poedba ta jesienna i deszczowa choć księżycowa i kolorowa też maja w sobie to coś :) aż załuje że nie nosze bransoletek!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne kompleciki, kolorystycznie podoba mi sie najbardziej biało-brązowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe jest połączenie zawieszek z filcem :) Fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. JAK KOLOROWOOOO!!!!!:)))) Mam ulubieńca i jest to zestaw turkusowy, choć ciężko mi oderwać oczy także od tego listkowego z białymi kolczykami:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne połączenie kolorków i zawieszek :) cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń