niedziela, 5 października 2014

Elegancja w kropki.

Powróciłam znowu do kulek w kropki. Szybko ich się nie robi, ale efekt mnie zadowala. Szczególnie, że jest to jakaś odmiana przy standardowych koralach.


Zdjęcia takie sobie, ale przy tym świetle ciężko złapać odpowiedni kolor a i chyba mój aparat coś nie domaga ostatnio :(




A wam jak się podobają kropeczki? :) Na razie w standardowym kolorze, ale na pewno będą też inne :)


Dziękuję wam za miłe słowa co do nowego wyglądu bloga.
Jak pewnie zauważyłyście zrobiłam nowe logo na zdjęcia pasujące do banera :)

Pozdrawiam was serdecznie!


12 komentarzy:

  1. Kocham kropki. :D Zestaw wygląda mega uroczo. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kropeczki. Skojarzyły mi się te kulki z piłkami do nogi, tylko w wersji negatywu. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny komplecik! ten mi się bardzo bardzo podoba :) to urozmaicenie kropeczkami jest świetne i kolorystyka moja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kropeczki i mi bardzo podobają się takie filcowe kuleczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie podrasowałaś bloga, a kropki uwielbiam w Twoich kuleczkach:)

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne i żadne zdjęcie tego nie zepsuje :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie kropki, zestaw wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam serdecznie na rozdanie
    http://kolorowyswiatkatarzyny.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne są kulki w kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń