czwartek, 23 października 2014

Dwa z zupełnie innej beczki :)

Ostatnio sporo tworzę, a że czasu też mam więcej to i posty częściej się pokazują :) 
Od paru dni uśmiech nie schodzi mi z buzi bo moje naszyjniki z lnu (które pokazywałam wam TUTAJ) znalazły nowych właścicieli. Jest to dla mnie ogromna radość, ponieważ zawsze gdy zrobię coś zupełnie nowego zastanawiam się czy komuś w ogóle to się spodoba. Czasem ja jestem jakąś pracą zachwycona, a niestety inni nie...tak, więc idąc za ciosem poczyniłam kolejne nowe prace. Małe i skromne, ale myślę, że mają swój urok. 

Pierwsza jest bransoletka.


I tu zaznaczę, że to pierwsza taka bransoletka z jedną kulką. Nieskromnie powiem, że bardzo mi się spodobała.



Kolejna rzecz to podwójne kolczyki. Szaro turkusowe :) Niestety ciężko na zdjęciach oddać ich urok. Są leciutkie i ładnie się układają.



Jeszcze raz przypominam o mojej rozdawajce w razie jakby ktoś przeoczył a miał chęć przygarnąć parę drobiazgów :) Zapisać możecie się TUTAJ.

Życzę udanego wieczoru i do następnego!

8 komentarzy:

  1. fajniutkie, proste a takie efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają, pozdrowionka:))

    OdpowiedzUsuń
  3. No rzeczywiście z innej beczki i powiem Ci, że ta bransoletka absolutnie rewelacyjna, a kolczyki też mi się bardzo podobają.

    Buziaki!:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletka wygląda super:) Kolczyki też wyszły bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna ta bransoletka z jedną kulką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie sie bardzo podobają takie delikatne wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna bransoletka :) Zawsze jak oglądam filcową biżuterię brakuje mi zdjęcia na modelu :) Tym razem się nie zawiodłam i mogłam podziwiać pełnię piękna tej biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń