środa, 17 września 2014

Ulubione kolory - jesień.

Jesienne kolory są zdecydowanie moimi kolorami. Uwielbiam czerwień, musztardę, brązy i beże. Chociaż ja jestem za tym, żeby ubrania w ulubionych kolorach nosić cały rok, bo niby kto mi zabroni?
Powoli nadciąga nostalgiczna aura chociaż wyglądając za okno można się zastanowić czy aby na pewno zbliża się jesień. Wczoraj było 27 stopni. Ja tam nie narzekam :)
Niestety, jak ciepło by nie było nieuniknione jest już coraz bliżej i niedługo trzeba będzie ubrać swetry i bluzy (swoją drogą ja tam lubię je ubierać). I właśnie ze względu na zbliżającą się aurę porobiłam trochę wytworów, których kolorystyka bardziej oddaje nadchodzącą porę roku.


Znane już u mnie połączenie brązu, zieleni i musztardy. Ta zieleń sama w sobie jest dość ciemna i ponura, ale połączona z innymi barwami wygląda świetnie moim zdaniem.



Kolejny komplet to typowo brązowa mieszanka :)




Słuchajcie, mam prośbę do was. Planuję zakupić jakiś dodatkowy kolor wełny, którego jeszcze u mnie nie było. I moje pytanie brzmi: Jakiego koloru brakuję wam w mojej biżuterii? Albo jaki kolor lubicie a jeszcze takiego nie używałam?
Jeśli chcecie podejrzeć jakie kolory już mam to odsyłam was do TEGO posta :) Będę wdzięczna za wszystkie propozycje.
Przesyłam uściski i niestety zaraz uciekam do pracy.

7 komentarzy:

  1. bardzo lubię takie kolorki, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zestaw drugi jest mi bliższy sercowo ale to ten pierwszy bardziej się podoba :) przyznaję że nie śledzę regularnie ale może turkus z brązem albo emerald - szmaragdowa zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółte elementy ożywiają wisior, za to drugi jest bardziej elegancki, oba są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW, niezłe ciepełko u Ciebie i jak najbardziej jestem za ulubionymi kolorami przez cały rok:)

    Zestawy zrobiłaś śliczne, a mój ulubiony jest pierwszy i właśnie ten zielony wcale ponuro nie wygląda w nim.

    Wiesz co, ja to w Twoich zestawach najbardziej lubię kolory ziemi i jak dodajesz drewienka też bardzo mi się podoba i jeszcze jestem fajką nakrapianych korali:) Myślę, że byś mogła sobie dokupić zielonego koloru takiego w odcieniu trawy, kurczątko....ciężko mi opisać ten odcień. Taki kolor puszki Heineken'a:) Wiesz, o co mi chodzi?

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie również ostatnio bardzo cieplutkie dni :) dziś udało mi się skorzystać z tej pogody i poleżeć troszkę z książką wygrzewajac się na słoneczku :) ale tą chłodną jesień też kocham! i też lubie założyć bluze czy swetr :) co do koralików ten pierwszy nie dla mnie ze względu na tą ciemną zieleń ale drugi..ach! tak tak to moje kolorki piękny jest :)
    co do nowych kolorów niestety nic nie przychodzi mi namyśl

    OdpowiedzUsuń