niedziela, 7 września 2014

Ostatki lata...

Całkiem niedawno powróciłam z urlopu. Przyznam się, że pomimo tego, że nad morzę jeżdżę praktycznie co roku to zawsze za nim tęsknie i zawsze jest mi mało :) 

Wyjazd jak zawsze się udał. Lubię Świnoujście bo nie ma tam tak dużo turystów jak w innych nadmorskich miastach. 

Zobaczcie jak pusto bywało na plaży pomimo upału.


Na zdjęcia załapały się też ptaki i parę statków :)




Takiego zamku z piasku na pewno bym nie zrobiła...


A na koniec droga powrotna. Nasze polskie drogi bywają na prawdę ładne :)


A teraz biorę się za filcowanie, bo ostatnio nic nie robiłam :) Jak zwykle z wyjazdu wracam z głową pełną pomysłów, ale czy mi się uda je wszystkie zrealizować to już inna sprawa.

Ślę pozdrowionka i do następnego :)

6 komentarzy:

  1. mmm pięknie kocham morze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba komentarz się nie dodał, bo jakiś błąd mi wyskoczył :/ także jeszcze raz :)
    Nie sądziłam, że Świnoujście jest tak mało oblegane, raczej zakładałabym, że jest przeciążone ruchem turystycznym :) Sama chętnie odwiedziłabym to miasto, ale strasznie daleko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to jest, że mi umknął post z tymi pięknymi wspomnieniami? Zrobiłaś super zdjęcia. Uwielbiam puste plaże i jak mam okazję, to siadam na brzegu i buduję zamek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. takiej pustej plaży to nie widzialam nawet jak jest zimno:) śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń