wtorek, 30 września 2014

Nowa odsłona bloga i nowa biżuteria.

Jak zapewne zauważyłyście zmieniłam trochę na blogu. Jestem jeszcze w trakcie dopracowywania, ale myślę, że już jest całkiem ładnie i estetycznie. Mam nadzieję, że podoba wam się nowa odsłona mojego bloga. 

Co do biżuterii to jestem w trakcie przygotowywania typowo zimowych kompletów. Taka kolorystyka jest elegancka i "zimna", ale są kobiety, które właśnie tego typu biżuterię noszą nie tylko zimą, ale przez cały rok.




Mam nadzieję, że wam też się podoba mój biało turkusowy komplecik :)

11 komentarzy:

  1. Mi się podoba nowa odsłona. Jest jasno i przejrzyście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pięknie u Ciebie, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. coraz pięknie u Ciebie :) zwłaszcza tło bardzo mi się podoba - jak udało Ci się zamienić biel na taką świetną krateczkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak wejdziesz w projektanta szablonu i dalej w tło to tam możesz dodać własny obrazek. Jako podstawę użyłam szablonu "eteryczny". Chciałam aby w efekcie nie było białego koloru pod postami i dzięki temu szablonowi udało mi się :)

      Usuń
    2. Super komplecik i dzięki za podpowiedź co do tła :)), a zmiany jak najbardziej na plus :))

      Usuń
  4. Piękna biżuteria. Ja uwielbiam błękit w każdym odcieniu, więc czy zimą czy latem. A Twoje kulki są super, proste i eleganckie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. zrobiło się jasno i jest bardzo przyjemnie :) a korale bardzo mi się pdoobają co prawda kolorystyka już chłodno zimowa ale podoba mi się w tym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplet, bardzo fajnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplecik!:)
    Jesteś zdolniutka;-)
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasno , czysto i przejrzyście , ja tez musze zrobić porządki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biżu pasuje do nowej odsłony bloga i bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń