sobota, 2 sierpnia 2014

Kropki, kropki...oraz gdzie szukać inspiracji.

Macie takie dni, że chcecie coś zrobić, że macie chęć i siły, ale pomysłu brak? Ja tak czasami mam...Bywają dni, że rozkładam mój cały filcowo, koralikowo, sznurkowy arsenał i nic. Wpatruję się w pudełka pełne kolorowych ozdób i kulek i nic...Często pomysł sam zawita w głowie i chodzi za nami, aż w wolnej chwili uwolnimy go z umysłu i przemienimy w radosną twórczość, ale od czasu do czasu w głowie pojawia się tylko pustka.
W takich chwilach szukamy inspiracji gdzie się tylko da. Ja często w czasie zakupów wypatruję różnych zestawień kolorystycznych. Bywa tak, że robię zdjęcia sweterków i bluzek, żeby potem dopasować do nich korale czy bransoletkę. Czasem zerkam na ubiór ludzi i szybko zapisuję w jakie kolory byli ubrani :)
Z pomocą przychodzi również wujek Google. Wpisujemy hasło, klikamy na grafikę i przeglądamy setki zdjęć. Praca żmudna, ale często można się zdziwić jakie pomysły przychodzą do głowy po ich obejrzeniu. 
Pomysły daje również natura. Szczególnie wiosną gdy wszędzie rozkwitają różnego rodzaju kwiaty. 

A jeśli już kompletnie brak pomysłu idźmy w to co już sprawdzony, proste i klasyczne. 
Np. w kropki :)


Kolczyki do kompletu:


I jeszcze takie:



Robienie kropek na filcowych kulkach zajmuje sporo czasu, ale myślę, że efekt jest ciekawy :)


A wy gdzie szukacie inspiracji?


Pozdrawiam was serdecznie i do następnego blogowego spotkania!

8 komentarzy:

  1. nie lubię jak mam pustkę w głowie, ale dobrze, że to tylko stan przejściowy, a kropki uwielbiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite te kropeczki - pierwszy raz widzę! Strasznie podoba mi się to szaro różowe zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeuroczo wyglądają te kropkowe koraliki. :D Niebieskie najbardziej mi się spodobały. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kropki są urocze. Pierwszy zestaw od razu nazwałam "biedronkowym", ale serce skradł mi ten szaro niebieski.
    Nie zdawałam sobie sprawy, że robienie kropek na filcowych kulkach jest pracochłonne, ale zwykle tak jest że żeby osiągnąć efekt trzeba się napracować. Pozdrawiam gorąco :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. biedroneczki są słodkie :) a te drugie korale też bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Korale są wspaniałe! Biedronka jest słodka, jednak ja bym nie założyła, natomiast dwa następne są jak najbardziej w moim stylu. Kocham takie pastelowe kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne korale, szczególnie te ostatnie przypadły mi do gustu, cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności!!! Biedronka jest po prostu genialna:))) Mnie inspiruje natura i muzyka podsuwa mi pomysły. Najczęściej jednak coś mi wpada do głowy i nie wiem skąd się wzięło:D

    OdpowiedzUsuń