wtorek, 8 lipca 2014

Kulki na lnianym sznurku.

Przedstawiam wam mój nowy projekt. Sznurek lniany używałam już nie raz, ale tym razem po raz kolejny postawiłam na minimalizm. Zamiast dodatków w postaci koralików są same kulki filcowe. Jest ich 4, ale moim zdaniem ciekawie się prezentują no i pasują do letnich strojów, ponieważ nie przytłaczają, a jedynie są delikatną ozdobą :)

Na razie w dwóch wersjach kolorystycznych.

Turkusowe:





Oraz brązowe:





To tyle na dziś. Upał doskwiera, ale nie narzekam. Oby jak najdłużej było gorąco :) Wolę się rozpływać niż marznąć :) Udanego dnia!

5 komentarzy:

  1. turkusowe są prześliczne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne. Turkusowe są moimi faworytami. Zresztą ja bardzo lubię wszystkie odcienie niebieskiego. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne, zwłaszcza na lato. pomimo że lubię brązy to tu ten pierwszy bardziej mi się jakos wizualnie podoba, może dlatego że bardziej "chłodzi" w te upały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zrobiłaś naszyjniki, a ten pierwszy jest mój ulubiony. Kurcze, u mnie też upał się zrobił i okna mam pootwierane wszędzie, ale to nic nie pomaga:)
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń