czwartek, 3 lipca 2014

Kolczyki w 22 kolorach :)

Nie ma co za wiele pisać. Pomyślałam, że mam tyle kolorów wełny, że fajnie byłoby zrobić kolczyki we wszystkich odcieniach. Taki proste, zwykłe, ale czy piękno nie leży właśnie w prostocie i minimalizmie?




Tutaj przykładowe kolczyki:


Jeśli, któraś z was chciałaby takie kolczyki w cenie 3,99zł za parę to zapraszam :) Można pisać na maila: justynaadrian@gmail.com lub zostawić komentarz pod tym postem. Zrobię też odnośnik po prawej stronie bloga :)

Poniżej kolory jakie posiadam do zrobienia kolczyków:


Co myślicie o takich prostych kolczykach? 

Pozdrowionka i udanego weekendu :)

8 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem liczby kolorów. Takie proste kolczyki mają w sobie wiele uroku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile kuleczek!!:) Ja z minimalizmem chyba nie idę ramię w ramię, ale mi się podobają takie proste kolczyki też.
    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. imponująca kolekcja :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne mięta jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  5. ja juz posiadam kolczyki od Ciebie i bardzo często je nosze :) sliczne są

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolorki, proste, ale mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. napracowałaś się, ale myślę, że warto, kolory rzeczywiście zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń