niedziela, 22 czerwca 2014

Mini komplety :)

Mini spódniczki nie noszę, ale mini komplety owszem. Bransoletka i kolczyki zrobione trochę inną metodą niż zwykle. Udało mi się dostać sporo szpilek i gwoździków i dzięki temu powstały dwa komplety :)

Pozostaję przy klasycznych kolorach. Być może powinnam trochę zaszaleć, ale jak na razie stawiam na prostotę. Te dwa są na sprzedaż za 14,99zł jeden. Wydaje mi się, że cena niewielka, więc może któraś z was miałaby ochotę na filcowy komplecik :)

Czerwono - czarny




Zauważcie, że w obu kompletach kolczyki są podwójne, żeby wszystko ładnie do siebie pasowało :)

Czarno - białe




Jeśli, któraś z was zdecyduje się na jeden z moich kompletów to zapraszam na ALLEGRO lub AGRAFKĘ. Możecie również zostawić komentarz pod tym postem :)

Pozdrawiam was serdecznie i życzę duuuużo słońca, bo u mnie jak na razie pochmurno i ponuro...

Ps. Dopiero zauważyłam, że dzisiaj mija 2 lata odkąd założyłam bloga :) Być może jeszcze w czerwcu uda mi się zorganizować jakieś Candy :)

8 komentarzy:

  1. Piękne komplety, zwłaszcza ten z czerwienią.

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi ten drugi podoba się bardziej:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wersja czarno-biała jest klimatyczna, ale ta z czerwonym bardziej mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się bardziej ta czarno-biała:)


    ps. a u mnie? identyczna sukienka - tańsza niż w ZARZE

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kompleciki, gratuluję urodzinek blogowych i życzę wiele twórczych chwil:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne komplety i gratki z okazji kolejnej rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmm zwłaszcza ten pierwszy rewelacyjny (lubie to połączenie kolorów)

    OdpowiedzUsuń