sobota, 17 maja 2014

Trzecie ręka :)

Wam też zdarzają się takie sytuacje, że podczas robótek mówicie sobie pod nosem "kurcze, przydałaby mi się trzecia ręka"? Ja mam tak często, a przynajmniej miałam do niedawna zanim takowej sobie nie zakupiłam. Nie, nie jestem dziwolągiem z doczepianą trzecią ręką sterowaną myślami :D Mam na myśli ciekawą zabawkę, która ową kończynę świetnie zastępuje.


Sprzęt ten posiada dwa szczypce, które świetnie utrzymują nawet cienką żyłkę. Dodatkowo zaopatrzony jest w lupę, co niewątpliwie ułatwia pracę z małymi elementami.


Koszt trzeciej ręki to 9zł plus wysyłka. Można zakupić również wersję ze światełkiem, wtedy cena zwiększa się do około 25zł.


Dla mnie jest to bardzo pomocny sprzęt. A wy co o tym myślicie? 

*
Na koniec jeszcze zdjęcie wylegującego się Tygrysa. Temu to dobrze :)


Pozdrowionka :)

4 komentarze:

  1. taki sprzęt to bardzo przydatna rzecz, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tygrys super :D

    genialny pomysł z trzecią ręką, też nieraz by mi sie przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ręka i chętnie bym sama taką zakupiła.

    Pogłaski dla Tygryska:))

    OdpowiedzUsuń