środa, 14 maja 2014

Kilka par kolczyków.

Nigdy nie było u mnie wiele par kolczyków, ale ostatnio staram się to zmienić, ponieważ robienie ich sprawia mi ogromną radość. Szczególnie jeśli uda mi się wymyślić jakiś nowy wzór, z którego jestem zadowolona :)

Na początek 4 pary.





A wam, które najbardziej przypadły do gustu? :)

*

Ostatnio mało dodaję postów chociaż sporo tworzę. A to za sprawą braku czasu na robienie zdjęć, które później trzeba jeszcze przygotować, żeby jakoś to się prezentowało.

Pozdrawiam was serdecznie i do następnego!

8 komentarzy:

  1. :)
    maczki i biedronki! przefajny pomysł!
    ostatnie z kolei będą bardzo wygodne do noszenia i uniwersalne, zarówno na wyjście w małej czarnej jak i do dżinsów :)
    super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne kolczyki. Wszystkie mi się podobają, ale mam ulubieńców: te z naszytymi kwiatuszkami:)

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. te ostatnie bardzo mi się podobają, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedroneczki są prześliczne! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super ! biedronkowe - szaleństwo ^^ . mnie osobiście najbardziej podobają się te pierwsze.

    oj rozumiem ten brak czasu na zdjęcia... tez tak mam i potem jak juz w końcu porobie to obrabiam hurtowo i po dniach przerwy znów wrzucam cos codziennie ;) teraz okres letni to coraz mniej czasu będzie na siedzenie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolczyki, wszystkie. Waham się pomiędzy pierwszymi, a biedronkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są śliczne:) Te trzecie przypominają mi biedronki:)

    OdpowiedzUsuń