piątek, 23 maja 2014

Bransoletka i kolczyki na gorące dni :)

Widzę, że fala ciepła przeszła przez cały kraj. Wasze posty jasno mówią o tym, że u was w mieście słońce też grzeje :) Cieszę się, że w końcu można ubrać się lekko, ale podobno w weekend ma padać. Zobaczymy...

Jako dodatek do letniego stroju można ubrać delikatną bransoletkę i kolczyki. Zawsze dobrze jest uzupełnić kreację w jakąś ciekawą biżuterię, a że ja stawiam na prostotę to wybrałam taki o to komplecik:


A wam się podoba moja propozycja? :)
Komplet już wisi na Agrafce i Allegro jakby ktoś miał ochotę.

Pozdrowionka i udanego dnia!

7 komentarzy:

  1. Witam jestem jedną z organizatorek akcji zbierania pieniędzy dla Julki Piskorskiej, która urodziła się z wadą nóżek - nie ma kości strzałkowych, skokowych i piętowych ( więcej informacji tutaj: https://www.facebook.com/events/1408317332768214/?source=1) i chciałam się zapytać czy zechciałaby Pani przekazać na licytację jedno ze swoich dzieł. Proszę o odpowiedź. Wygląda to organizacyjnie tak, że wysyła mi Pani na maila daria.krys@onet.pl zdjęcie przedmiotu podaje opis, określa cenę minimalną i oraz zaznacza, kto ponosi koszty wysyłki - może licytujący. Ja dodaję wg kolejności na stronę wydarzenia - link wyżej, wysyła Pani towar do osoby, która zwycięży i wpłaci pieniądze. Jeśli nie jest Pani zainteresowana to proszę chociaż dołączyć do wydarzenia i jej udostępnić, zaprosić znajomych. Dziękuję i pozdrawiam. Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. komplecik prześliczny, bardzo lubię taki styl:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, leciutki komplecik :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. super! bardzo fajny komplecik a potwierdzam że cudne na wiosne bo w candy od Ciebie zimą wygrałam pare takich szarych kolczyków i nosze je teraz bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet. Bardzo lubię taką biżuterię, zwłaszcza w tych kolorach :) Przyznam szczerze,że jestem pod wrażeniem :) Niebawem mam urodziny, więc liczę na prezenty w tym stylu od najbliższych hihi ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny i spokojny komplet. Strasznie mi się podoba z tymi zmniejszającymi się kuleczkami:)

    OdpowiedzUsuń