sobota, 5 kwietnia 2014

Wiosenne bransoletki na łańcuszku.

Powoli zbliżają się te dni kiedy będzie można ściągnąć bluzy oraz sweterki i zostać w bluzkach na krótki rękaw, co nie wątpliwie poskutkuje wysypem wszelkiego rodzaju bransoletek na damskich nadgarstkach.
Ja osobiście jestem wielką fanką tego typu biżuterii. Mam sporo bransoletek różnego typu, kilka zrobiłam sama, a co niektóre dostałam od was :)

Ostatnio postawiłam na bransoletki z łańcuszka z wesołymi zawieszkami.

 
Wstążka wpleciona pomiędzy ogniwka nadaje im osobistego charakteru.


Są leciutkie i bardzo ładnie wyglądają na ręku.



Dla odmiany jedna nie posiada wstążki :)


Byłą jeszcze grafitowa, ale za nim przystąpiłam do robienia zdjęć już znalazła swoją właścicielkę :)

A wy lubicie bransoletki?

Pozdrowionka i miłego weekendu!

7 komentarzy:

  1. przęśliczne sa muszę się pięknie prezentować na nadgarstku tak pojedynczo jak i po kilka :)

    Co do bransoletek to zemnie się śmieją koleżanki że robie ich tyle a sama noszę na każdym nadgarstku tylko czarny rzemyk i srebrny łańcuszek ;) jakos tak lubię ten minimalizm i nie muszę ich ściagać ;p choc od czasu do czasu założę jakąś inną dodatkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne. A bransoletki ja także bardzo lubię, zdecydowanie bardziej niż np. pierścionki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, bardzo lubię bransoletki zwłaszcza takie leciutkie można wtedy założyć kilka różnych kolorków na rękę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię bransoletki, a te Twoje już w ogóle mi się bardzo podobają. Zakochałam się w czerwonej:))

    Wiesz co, dziś wyjrzałam przez okno i najpierw zobaczyłam panią w krótkich spodenkach i podkoszulce na ramiączkach, a chwilę po niej pojawił się pan w ciepłej kurtce. Jednym słowem, pogoda u mnie jest kapryśnie zmienna i ciężko się ubrać tak, żeby było nie za zimno i nie za ciepło:))

    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super wygladają z tą wstążką:)

    OdpowiedzUsuń